Jak na nákup, vrácení či reklamaci

Jak si v La Tulii nakoupit? 

  1. Vyberete si zboží a vložíte do košíku. 
  2. Odešlete objednávku, kde vyberete způsob platby a jak si přejete zboží doručit. Při objednávce nad 2.000 Kč máte poštovné přes Zásilkovnu ZDARMA. 
  3. Potvrdíme vaši objednávku, potvrzovacím e-mailem. 
  4. Pokud je zboží SKLADEM, odesíláme druhý den po obdržení platby. Výjimečně se něco nepovede. Dopravce nepřijede, nebo má zásilka někde zdržení. Pokud vám zboží nedorazí do 5-ti dnů od zaplacení, napište mi na mail info@latulia.cz. Určitě to vyřešíme. 
  5. Převezmete zboží a můžete se radovat jak vám krásně sluší. Pokud by tomu tak náhodou nebylo, určitě mi napište. Poradím vám co s tím. Rychle vyměníme za jiné nebo můžete nenošené zboží do 14-ti dní od zakoupení vrátit. 
  6. Mým přáním je, aby vám nakupování u La Tulie dělalo radost. Proto se prosím nebojte ptát, volat a psát dotazy.  Ráda vám se vším pomohu.

CHCETE PORADIT S VELIKOSTÍ, VÝBĚREM NEBO SE NA COKOLIV JINÉHO ZEPTAT?

Pokud vám není cokoliv jasné, nebojte se mi napsat nebo zavolat. Jakmile to půjde, odpovím a ráda vám se vším poradím. 

 


CHCETE ZBOŽÍ VYMĚNIT

Balíček z La Tulie dorazil, ale nejste nadšení? Nesedí vám velikost, nebo barva vypadá jinak než na monitoru? Nezoufejte, je tady možnost zboží rychle vyměnit. Co nejdříve po obdržení mně kontaktujte na info@latulia.cz s informací, jaké zboží jste obdrželi a za jaké zboží jej chcete vyměnit. Poté, co se mailem domluvíme na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte zpět do krabice, přiložte originál faktury a přiložte papírek s informací, za jaké zboží chcete zboží vyměnit.

Takto připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: La Tulia, Petra Orságová, 6. srpna 1159/25, 73535 Horní Suchá.

Nejsnazší a nejlevnější cesta je přes sběrná místa Zásilkovny, která najdete na každém rohu. Pokud je cena vyměněného zboží odlišná od původní, domluvíme se na vyrovnání rozdílu bankovním převodem nebo vrácením na vaši platební kartu. 

 


CHCETE VRÁTIT PENÍZE

Pokud vám z jakéhokoliv důvodu nebude produkt La Tulia vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze. Prosím napište mi před vrácením zboží email s odůvodněním vrácení. Pomůže mi to naše výrobky stále zlepšovat, aby byly moje zákaznice spokojené a radovaly se z produktů La Tulie. 

Nepoužité a nepoškozené zboží zabalte zpět do krabice, přiložte originál faktury. Takto připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: La Tulia, Petra Orságová, 6. srpna 1159/25, 73535 Horní Suchá.

Nejsnazší a nejlevnější cesta je přes sběrná místa Zásilkovny, která najdete na každém rohu, můžete jej ale poslat jakoukoliv přepravní službou, která vám bude vyhovovat. Po obdržení zásilky vám platbu vrátím bankovním převodem nebo vrácením na vaši platební kartu (záleží jak jste objednávku platili nebo jak se domluvíme při oznámení vratky). 

 


CHCETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Nestává se to, ale někdy se může něco nepovést. Samozřejmě se na veškeré zboží zakoupené na e-shopu La Tulia se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží důkladně zabalte proti poškození, přiložte originál naší faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete na adresu: La Tulia, Petra Orságová, 6. srpna 1159/25, 73535 Horní Suchá. V případě kladného vyřízení reklamace vám pošleme opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady.

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů, ale budu se snažit co nejdříve) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

  • opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
  • vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Zpět do obchodu